Sunday 14 July 2013

Petua dan cara memontokkan buah dada

Assalamualaikum

Tips kali ini lebih kelihatan sesuai ntuk mereka yang dewasa dan berumahtangga. Buah dada merupakan aset perempuan yang bernilai. Terus kepada topik, jom tengok petua untuk memontokkan buah dada bagi kaum hawa.


1.Buah dada montok dengan kacang panjang
Ambil lebih kurang sepuluh biji kacang panjang yang masih muda. Kemudian tumbuh sehingga lumat. Seterusnya hasil tumbukan tadi akan mengeluarkan air. Ambil air kacang panjang tadi kemudian ratakan pada buah dada anda secara rata. Lakukan perkara ini 2 kali seminggu. Mudah-mudahan, hasiilnya akan berjaya.

2. Buah dada montok dengan lengkuas
Ambil dua ibu jari lengkuas dan diparut sehingga halus. Kemudian campurkan dengan tepung beras dan air sehingga rata. Sapukan pada buah dada anda pada waktu pagi dan malam sebelum tidur secara konsisten

3. Buah dada montok dengan daun sireh
Ambil minyak kelapa  dan sapukan pada permukaan sireh. Hangatkan ke atas api sehingga terasa suam-suam kuku dan setelah layu, sapukan pada buah dada kecuali bahagian putingnya. Setelah dingin, gantikan dengan yang baru. Amalkan 2 kali sehari secara konsisten


4. Buah dada tegang dengan  putih telur
Ambil putih telur disapu rata-rata di sekeliling buah dada. Biarkan kering dan pada pagi esoknya barulah dibersihkan seperti biasa. Amalkan setiap malam sebelum tidur.

5. Buah dada tegang dengan sengkuang
Ambil sengkuang dan parut. Parutan itu disapukan ke atas buah dada. Biarkan kering dan bolehlah dibasuh dengan air bersih. Amalkan selalu.

Sekian sahaja 5 petua diatas untuk buah dada anda supaya montok dan tegang. Bila dah dapat payudara yang diingini, ingatlah, jangan dok tayang2 kat bukan muhrim naaa....ianya hanya untuk tontonan dan suami sahaja.


No comments:

Post a Comment