Monday 10 December 2012

Rahsia personaliti diri dengan tandatangan




Assalamualaikum :)

Hari ni, jom kenali personaliti anda melalui tandatangan



Satu garisan pada bawah tandatangan
Orangnya sangat berkeyakinan dan mempunyai personaliti yang bagus. Mereka sedikit pentingkan diri tetapi percaya dengan “Kehidupan yang gembira”



Dua titik dibawah tandatangan
Orangnya sangat romantic, senang bertukar-tukar pasangan seperti menukar baju mereka. Mereka lebih mementingkan kecantikan pada orang lain dan ingin cuba dirinya kelihatan cantik. Mereka mudah menarik perhatian orang.



Satu titik di bawah tandatangan
Orang seperti ini lebih cenderung kepada seni klasik, sederhana dan sangat cool. Tetapi jika seseorang telah menghilangkan kepercayaan kepada dirinya, jangan harap  orang ini akan percaya kembali . Jadi berhati-hatilah dengan orang seperti ini.


Gambar sekadar hiasan



Tiada garisan atau titik dibawah tandatangan
Orang seperti ini menjalani hidup mereka dengan gembira. Mereka tidak memerlukan perhatian daripada orang lain.  Kadangkala mereka juga agak mementingkan diri sendiri



Tandatangan yang tiada kena mengena dengan nama
Orang seperti ini cuba untuk kelihatan bijak, cuba merahsiakan sesuatu perkara dan tidak menyatakan sesuatu perkara secara terus. Selain itu, orang ini juga tidak memberi perhatian terhadap apa yang orang lain sampaikan kepadanya



Tandatangan yang ada kaitan dengan nama
Orang seperti ini cuba untuk lelihatan bijak tetapi tidak berfikir. Mereka akan sentiasa bertukar pendapat tau pandangan seperti lalang yang ditiup angin. Mereka tidak berfikir sama ada sesuatu perkara itu betul atau salah.



Tandatangan yang hurufnya sebtutir2 dan tidak bersambung
Orang seperti ini adalah sangat baik, baik hati, tidak mementingkan diri sendiri dan sanggup untuk mengorbankan diri untuk orang yang disayangi. Tetapi mereka kelihatan seperti banyak berfikir dan cepat marah.



Tandatangan dengan menggunakan nama penuh

 Orangnya baik hati, boleh berada dalam apa juga persekitaran. Bersifat tegas dan mempunyai keyakinan diri yang tinggi


sumber:
http://ideasofindian.blogspot.com/2008/05/know-your-personality-by-your-signature.html

No comments:

Post a Comment